As bibliotecas Intercentros e Concepción Arenal poñen de releve as obras do seu fondo bibliográfico relacionadas coa muller dende distintas perspectivas

Actualizada: 07-03-2011 14:31

Cartaz do centro de interese da Intercentros

‘Con letra de muller’ e ‘Libros e Muller’ son os nomes dos centros de interese creados respectivamente na Biblioteca Intercentros do Campus de Lugo e na Concepción Arenal de Santiago co gallo da celebración do Día Internacional da Muller Traballadora este 8 de marzo. A través dunha selección, recóllense todos os libros existentes nesta biblioteca e relacionados coa temática da muller co obxectivo, segundo explican dende a dirección das bibliotecas, de “facer visible o que ás veces pasa desapercibido nos andeis”.

Esta iniciativa vai estar en marcha durante todo o mes de marzo, cunha escolma de obras dentro dos xéneros da novela, o ensaio, as autobiografías de varias mulleres destacadas en distintas etapas ou a narrativa histórica, entre outros. Son moitos os autores e autoras que se poden ver representados aquí, nos fondos da biblioteca, co fin de reivindicar a importancia da figura feminina dende diversas perspectivas.

A mostra conta coas últimas incorporacións de temática feminina, dende a igualdade de oportunidades entre mulleres e homes, do acceso das mulleres a  postos directivos ou aspectos lexislativos da igualdade, ata historias de protagonistas femininas, biografías de mulleres contemporáneas ou históricas, debates sobre xénero e política, relixión ou economía.

Outras imaxes

Cartaz da mostra Libros e Muller da Concepción Arenal