Xornal  »  O XVII Festival Internacional de Teatro Universitario da USC abre o pano este luns 4 en Santiago e Lugo

Compañías de España, Portugal e Italia actuarán a vindeira semana no ciclo, cuxa entrada é de balde

Actualizada: 01-04-2011 13:57

Momento da preparación de 'Pura e Angelita'
Dúas representacións abren este luns, 4 de abril, a XVII edición do Festival de Teatro Universitario da USC, que se celebrará a longo da vindeira semana se xeito simultáneo en Santiago e Lugo. En ambos os dous casos, a entrada é de balde, pero é requisito previo pasar polo despacho de billetes do Salón Teatro (Santiago) e do Auditorio Gustavo Freire (Lugo), que acollerán as representacións teatrais.

A Aula de Teatro da USC será a encargada de levantar o pano en Compostela, coa representación do seu último espectáculo, ‘Historia de Pura e Angelita. Pequeno divertimento mordaz’, ás 21:00 horas, no Salón Teatro. Quen desexen asistir poderán recoller ás entradas –un máximo de dúas por persoa- a partir das 18:30 horas no propio Salón Teatro. A obra repetirá o martes nos escenarios composteláns.

Lugo
A compañía portuguesa Teatrubi, cunha adaptación libre do texto de Emma Santo ‘O Teatro’, titulada ‘Son[h]o Dor-mente’, será a encargada de abrir o pano do Festival Internacional de Teatro Universitario en Lugo. A representación comezará ás 20:30 horas e, dende media hora antes do inicio, poderán retirarse os billetes. Así mesmo, haberá servizo de buses dende a Escola Universitaria de Formación de Profesorado (ás 19:45 horas) e a Residencia Bal y Gay (ás 20:00 horas) ata o Auditorio Gustavo Freire, onde se representarán as obras.

O Festival de Teatro da USC é o máis antigo de todas as universidades españolas. Na súa XVII edición contará cun total de 5 actuacións en Santiago, que rematan o día 9 de abril; mentres que en Lugo, poñeranse en escena un total de 8 espectáculos, ata o 10 de abril.

Outras imaxes

O último espectáculo da Aula de Teatro da USC estreouse o pasado mes de decembro