Xornal  »  Premian a tecnoloxía ELAN transferida da USC a FCC Aqualia

Premian a tecnoloxía ELAN transferida da USC a FCC Aqualia

Actualizada: 28-11-2014 13:22

Ao acto de entrega asistiu unha representación de todas as persoas que participaron directamente no desenvolvemento da tecnoloxía ELAN (Foto: SERVIMAV-USC)
A tecnoloxía ELAN (ELiminación Autótrofa de Nitróxeno), desenvolvida entre o Grupo de Enxeñaría Ambiental e Bioprocesos, do Departamento de Enxeñaría Química da USC e a empresa FCC Aqualia, gañou o Premio ‘Innovación + Sostibilidade + Rede’ organizado polo periódico Expansión na categoría de ‘Gran Empresa Sostible’.

A tecnoloxía ELAN permite optimizar a eliminación de nitróxeno nas Estacións Depuradoras de Augas Residuais reducindo drasticamente o consumo de enerxía e a produción de lamas, facéndoas polo tanto mais sostibles. A USC comezou a investigar nesta liña no ano 2000 e no ano 2010 a empresa FCC Aqualia apostou polo seu desenvolvemento a escala industrial. Actualmente están en fase de construción dúas plantas industriais baseadas nesta tecnoloxía.

A entrega do premio tivo lugar o 27 de novembro na sede do IE Business School en Madrid presidido polo ministro de Industria, Enerxía e Turismo, e foi o presidente de FCC Aqualia, Eduardo González, que o recolleu. No acto resaltouse como un dos aspectos relevantes da tecnoloxía ELAN o feito de ser un desenvolvemento realizado entre a universidade e a empresa.

Ao acto asistiron, en representación de todas as persoas que participaron directamente no desenvolvemento da tecnoloxía ELAN,  o catedrático Ramón Méndez e a profesora Anuska Mosquera, ambos do Departamento de Enxeñaría Química; e por parte de FCC Aqualia o seu director de Innovación e Tecnoloxía, Frank Rogalla; o xefe de Calidade, José Ramón Vázquez, e o responsable de Depuración de Galicia, Roberto Fernández.