A asociación de estudantes Scienceffect celebra este luns a súa asemblea constituínte

Actualizada: 02-02-2015 13:02
A asociación de estudantes Scienceffect celebrará este luns 2 a súa asemblea xeral constituínte a partir das 20.00 horas na Aula 1 da Facultade de Bioloxía. Scienceffect reúne a un grupo de estudantes da USC interesados na divulgación científica e a elaboración de actividades investigadoras durante o período que duran os estudos de grao.

Na actualidade xa integran a asociación mozos e mozas cuxas actividades investigadoras xa foron recoñecidas a nivel nacional e internacional.