A Reunión Bienal da Real Sociedade Española de Física debate sobre a divulgación á sociedade desta área de coñecemento

Estase a celebrar na Facultade de Química ata o próximo venres 21

Actualizada: 18-07-2017 11:14

As novas fronteiras da supercondutividade e a química do carbono nas estrelas evolucionadas son dous dos temas cos que se reiniciará a sesión do mércores 19 da Reunión Bienal da Real Sociedade Española de Física que ata o venres se celebra na USC. A partir das 10.40 horas está prevista a intervención do Nobel Serge Haroche e xa as 11.30 horas unha sesións plenaria sobre ‘Física para todos: divulgación da Física’ cuxo obxectivo é observar diversos enfoques sobre a situación da ensinanza e divulgación da física en España.

Os simposios simultáneos deste mércores estarán agrupados arredor dos bloques temáticos dedicados a física médica, física de plasmas, enerxía e sustentabilidade, física nuclear, física molecular nas fronteiras, física de partículas e teórica, ou tecnoloxías e materiais cuánticos, entre outros, así como un simposio conxunto co 27 Encontro Ibérico de Ensinanza da Física sobre ‘ Ensinanza, divulgación e historia da Física’. Máis de 400 estudosos/as e profesionais da Física participan neste xuntanza de gran tradición, xa que se celebra dende 1930 e que este ano se desenvolve conxuntamente co 27ª Encontro Ibérico da Ensinanza da Física, coa reunión do Club Español de Magnetismo e a Xornada da Rede Española de Supercomputación.

A Bienal
No encontro exporanse os grandes avances científicos e tecnolóxicos logrados nos últimos anos en distintos campos da Física a nivel internacional. A programación inclúe un total de dezaseis conferencias plenarias sobre temas estrela na fronteira da física impartidas por oradores de gran prestixio e con ampla representación internacional, entre eles o Premio Nobel de 2012 Serge Haroche. Ademais está prevista a celebración de tres sesións en formato de mesa redonda ou coloquio nas que se abordarán asuntos de grande interese para a comunidade científica como son a ensinanza e divulgación da Física; transferencia de tecnoloxía e emprendemento; e acceso e oportunidades de experimentación en instalacións singulares de investigación.

Esa edición, con sede na Facultade de Química, está organizada por profesorado da Facultade de Física da USC e socios da RSEF, coas profesores Dolores Cortina e Elena López Lago como presidenta e vicepresidenta da xuntanza, respectivamente. A RSEF é unha institución sen ánimo de lucro fundada en 1903 co fin de promover o desenvolvemento da Física no que atinxe ao coñecemento básico e as súas aplicacións así como fomentar a investigación científica e a ensinanza en todos os ámbitos educativos.