Estudantes de distintas nacionalidades reuníronse esta semana en dúas escolas de intelixencia artificial desenvolvidas no CiTIUS

Actualizada: 21-07-2017 12:58

A USC converteuse esta semana no epicentro da formación en Intelixencia Artificial coa organización simultánea das escolas de verán SFLA e EVIA no Centro Singular de Investigación en Tecnoloxías da Información (CiTIUS).

A terceira Escola de Verán Internacional en Lóxica Borrosa e Aplicacións (SFLA 2017) contou coa participación de recoñecidas figuras da área. Promovido pola European Society for Fuzzy Logic and Technologies (EUSFLAT), o encontro fomentou a participación en sesións de debate con algúns dos máis reputados expertos en intelixencia artificial, nun intercambio fluído destinado a promover o intercambio de coñecemento entre persoal científico. Ademais, a organización de SFLA 2017 promoveu entre os participantes o concurso ‘YTD: Your Thesis in a Dram’ (A túa tese nun grolo), unha competición á que concorreron oito doutorandos e na que o fin principal era defender ante a audiencias os principais obxectivos do seu traballo de doutoramento nun máximo de 3 minutos. Os dous premios, patrocinados polas empresas tecnolóxicas Vodafone e Accenture, entregaranse este venres no acto de clausura da escola.

Pola súa banda, a Escola de Verán en Intelixencia Artificial EVIA celebrouse a súa terceira edición entre o martes e o xoves. De carácter nacional, o encontro promóveo a Asociación Española para a Intelixencia Artificial (AEPIA), constituíndose  como un foro único para estudantes de grupos de investigación de IA en España. O seu obxectivo fundamental é construír relacións de cooperación científica desde o comezo das súas carreiras, incentivando un ambiente amigable e creativo que favoreza a comunicación, tanto entre o alumnado da escola como cara aos relatores que asumiron as funcións de docencia durante EVIA 2017. Ambas escolas contaron co apoio de dúas redes de investigación nacionais en Lóxica Difusa e Big Data e o patrocinio das empresas Vodafone e Accenture.