Aberta a inscrición para o curso deportivo 2017-2018 do Servizo de Deportes da USC

Actualizada: 22-08-2017 09:46

Cartaz coa programación deportiva do Servizo de Deportes da USC para o curso 2017-2018

O Servizo de Deportes da USC vén de abrir este venres 1 de setembro o novo curso deportivo 2017-2018, un exercicio para o que a programación deste servizo universitario presenta algunhas novidades, tales e como o son o feito de que o colectivo de xubilados da USC volverán ser usuarios de categoría A, co que poderán beneficiarse de maiores descontos. Asemade, outra das diferenzas que presentará o Servizo de Deportes da USC no curso 2017-2018 responde a que os menores de idade deberán dispor de DNI para poder acceder e participar nas diferentes actividades e escolas deportivas programadas polo Servizo de Deportes da USC, así como a outras modificacións na política de anulación e devolución de importes aboados.

A oferta de actividades e escolas deportivas do Servizo de Deportes da USC para o curso 2017-2018 xa se pode consultar na web da USC, onde tamén se pode visualizar o calendario da programación xa deseñada, que podería ser susceptible dalgún tipo de variación en función da demanda rexistrada.

Os cursos de verán de tenis, actividades acuáticas, actividades aeróbicas e de acondicionamento físico, aprendizaxe deportiva, así como de benestar e lecer, abrirán a programación do novo curso deportivo do Servizo de Deportes da USC ao longo do mes de setembro, período durante o que tamén se volverán celebrar unhas xornadas de portas abertas. Así, día 18 ao 29 de setembro, todas as persoas interesadas poderán coñecer e familiarizarse de balde cos distintos programas ofrecidos, como coas instalacións deportivas nas que se desenvolven, antes de formalizar a súa matrícula.

A programación perfilada polo Servizo de Deportes da USC para o curso 2017-2018 dá continuidade as escolas deportivas, ligas e competicións universitarias que se viñan desenvolvendo ao longo dos últimos anos. Trátase dunha oferta ampla e variada que se desenvolverá nos campus de Santiago e de Lugo, aínda que cada sede universitaria presenta un programa deportivo propio.

O campus de Lugo oferta para o vindeiro curso sesións de adestramento de fútbol sala mixto, rugbi mixto, voleibol mixto; G.A.P., ioga, minfulness, mantemento+aerobic+step, pilates, running, saúde feminina: consciencia corporal, tai-chi, ximnasia de mantemento e zumba. A programación do Servizo de Deportes da USC nos campus de Compostela é máis ampla e inclúe entre as actividades deportivas xadrez, running, sendeirismo, atletismo, mellora condición física, esgrima, pilates, ximnasia de mantemento, ximnasia terapéutica, G.A.P.+tono, zumba, aerobic+step, baile deportivo (bailes caribeños e tango arxentino), baile en liña e country, combinado terapéutico... Deportes como o tenis, triatlón, así como adestramentos de balonmán, fútbol sala feminino, rugby, voleibol, autodefensa, ioga, taekwondo, tai-chi, kungfu, judo, karate, mindfulness, aquagym, natación (adultos, nenos, pre e post-parto, maiores, terapéutica), tamén figuran no programa do Servizo de Deportes da USC.

As persoas interesadas en acadar máis información respecto ao novo curso deportivo do Servizo de Deportes da USC poden acceder á súa web ou tamén facer as súas solicitudes o suxestións a través dos enderezos de correo electrónico deporsec@usces e servizodeportes.lugo@usc.es.