A promoción 1962/1967 de Matemáticas celebra este sábado as súas vodas de ouro

Actualizada: 15-09-2017 14:52

Imaxe de arquivo dun grupo de integrantes da promoción

A promoción 1962/1967 da licenciatura en Matemáticas celebrará este sábado 16 un acto na Facultade de Matemáticas para conmemorar as vodas de ouro da súa graduación.

A decana do centro, Elena Vázquez Cendón, presidirá a sesión que comezará ás 12.00 horas na Aula Magna da Facultade e no transcurso da que asinarán no libro de honra do centro. Conformada por sete mulleres e once homes, esta é a terceira promoción que se licencia dende a creación do título de Matemáticas na USC. Entre os seus integrantes destacan os profesores José Carlos de Miguel Domínguez, Javier Fernández Pérez ou Gerardo Rodríguez López, profesores da USC.