A EPS de Enxeñaría celebra o mércores unha xornada de orientación laboral para estudantes e titulados no centro

A sesión ‘A fórmula cara ao teu emprego: os 4 E’, cuxa inscrición pode facerse de balde na conserxería da EPSE, comezará ás 10.00 horas no salón de actos do centro

Actualizada: 13-11-2017 10:13

Cartaz da xornada de orientación laboral programada na EPS de Enxeñaría

O salón de actos da Escola Politécnica Superior de Enxeñaría do Campus Terra da USC acolle este mércores 15 de novembro, a partir das 10.00 horas, a xornada de orientación laboral ‘A Fórmula Cara ao teu Emprego: os 4 "E"’, unha sesión na que se fai referencia aos ‘E’ de EPS, Emprego, Emprendemento e Empresas.

A xornada, cuxa inscrición permanece aberta e pode realizarse de balde na conserxería deste centro universitario lugués, abrirase coa intervención da responsable da Área de Orientación e Inserción Laboral da USC no Campus Terra, Gloria Cruz, quen pronunciará o relatorio ‘Ferramentas, Recursos e Método para a Busca de Emprego e Prácticas’. A continuación, Patricia González Alonso, da área de Valorización, Transferencia e Emprendemento falará de experiencias emprendedoras no Campus Terra.

Xa en quenda de tarde, terán lugar dúas mesas redondas paralelas, unha dedicada aos eidos vinculados á enxeñaría xeomática e á enxeñaría civil, mentres que a outra estará centrada nos ámbitos agrícola e forestal. En ambas as dúas mesas, intervirán representantes da administración pública, de empresas do sector ou colexios profesionais. Como agasallo, sortearase unha tablet entre todos os asistentes ao acto.