Os instrumentos e servizos de apoio ás empresas exportadoras, a análise na EPS da man do grupo de innovación docente Ruralia

O director territorial de Comercio do ICEX, Sergio Prieto López presenta este mércores, a partir das 16.30 horas, o programa de bolsas de internacionalización empresarial

Actualizada: 10-04-2018 10:29

Cartaz da xornada

Os instrumentos de apoio á exportación e os servizos de asistencia de ofrece o Instituto Español de Comercio Exterior (ICEX) centra este mércores 11 de abril a temática dunha xornada promovida na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría do Campus Terra da USC polo grupo de innovación docente Ruralia no marco do ciclo ‘Na EPS queremos saber’.

A xornada, que se desenvolverá a partir das 16.30 horas, na sala de xuntas do centro universitario lugués, leva por título ‘Instrumentos de apoio á exportación. O ICEX: Servizos de asistencia á empresa exportadora española’. O director territorial de Comercio do ICEX, Sergio Prieto López, será o relator encargado de conducir esta xornada informativa, no marco da que tamén presentará ao público asistente o programa de bolsas de internacionalización empresarial promovido polo ICEX.

Prieto López aproveitará a súa presenza na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría da USC para afondar tamén nos instrumentos de apoio á exportación dos que xa poden facer uso as empresas alimentarias e do sector madeireiro. A xornada é de acceso libre e de balde para todo o público interesado.