Un curso de verán analizará as novas finanzas no mundo dixital

O prazo de inscrición rematará o próximo 23 de xuño

Actualizada: 13-06-2018 09:40

Curso de Verán sobre finanzas no mundo dixital

A Universidade de Verán 2018 ofrece un curso sobre as novas finanzas no mundo dixital os días 4 e 5 de xullo na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais (Santiago). A matrícula pode formalizarse de xeito presencial ou a través da páxina web ata o próximo 23 de xuño.

O curso, dirixido por Loreto Fernández Fernández, ten como obxectivo analizar as grandes transformación que está a experimentar a industria financeira tras a dixitalización global. A innovación converteuse nunha variable clave das novas estratexias do sector, ao que chegan novos competidores (fintech, bigtech e  neobanks) e o incremento de clientes é exponencial.

Este curso de verán está dirixido a estudantes universitarios de calquera titulación, docentes, profesionais da industria financeira e ao público en xeral. Os contidos incluídos no curso tratan as perspectivas xerais da tecnoloxía financeira nos mercados, a banca no século XXI, a ciberseguridade na operativa financeira e o fraude, as novas claves estratéxicas no sector financeiro, os retos do proceso de innovación tecnolóxica nunha entidade financeira, os novos requisitos na arquitectura tecnolóxica, a banca móbil e os requerimentos xurídicos no marco da dixitalización, entre outros temas.