Saltar ao contido principal
Xornal

O proxecto Landcare, liderado pola USC, impulsa crear unha rede europea para Educación e Formación en Restauración Ambiental

Actualizada: 12-09-2018 14:20
Comparte esta noticia en Facebook Comparte esta noticia en Del.icio.us Comparte esta noticia en Meneame Comparte esta noticia en Google Bookmarks Comparte esta noticia en Yahoo

Participantes no workshok que está a celebra ra Sociedade para a Restauración Ecolóxica en Reikiavik

O proxecto Erasmus+ LandCare, unha iniciativa coordinada pola USC e no que toman parte un consorcio internacional de empresas e universidades acordou a constitución dunha rede europea para Educación e Formación en Restauración Ambiental, un novo órgano que operará no marco da Sociedade para a Restauración Ecolóxica (SER), unha entidade que constitúe a maior sociedade ambiental do mundo que centra a súa actividade nesta temática.

 

Os socios agromados no programa Landacare presentaron a proposta de creación dunha rede europea para Educación e Formación en Restauración Ambiental no marco do workshop específico que está a celebrar en Reikiavik a Sociedade para a Restauración Ecolóxica, un foro no que esta iniciativa acadou o apoio de todos os participantes na citada sesión de traballo, que congrega a participantes procedentes de máis de 30 países.

 

O presidente da Sociedade para a Restauración Ecolóxica, Jordi Cortina, foi unha das persoas que defendou a creación desta nova rede internacional nunha sesión, na que tamén participaron o coordinador do proxecto Landcare e profesor do Departamento de Edafoloxía e Química Agrícola da USC na Escola Politécnica Superior do Campus Terra, Agustín Merino, xunto con outros integrantes deste programa europeo, tal e como o son Patricia Rodríguez-González, da Universidade de Lisboa, e Verónica Piñeiro, da USC, ademais doutros profesores de universidades de Europa, Islandia, Israel, Estados Unidos e Australia.

 

A posta en marcha desta rede sobre Educación e Formación en Restauración Ambiental vai favorecer, entre outras cuestións, o intercambio de material de formación e de recursos educativos dispoñibles neste ámbito, a colaboración de educadores entre diferentes países e o apoio á diseminación de actividades de formación e educación.

 

Daquela, a futura rede europea para Educación e Formación en Restauración Ambiental posibilitará dar continuidade, ao tempo que achegará valor engadido, ao traballo xa realizado nos últimos anos ao abeiro do programa Erasmus+Landcare, cuxos participantes elaboraron material e recursos educativos, ademais de desenvolver accións de sensibilización e participar de xeito directo en tarefas e proxectos de restauración ambiental.

 

O profesor Agustín Merino sinalou que outra das potencialidades que presenta a futura rede europea para a Educación e Formación Ambiental atinxe á posibilidade que terán as universidades, entidades e empresas consorciadas de concorrer e, no seu caso, participar na execución e no desenvolvemento de proxectos internacionais de alta proxección.