Conversas con parlamentarios sobre a democracia

Actualizada: 20-09-2018 14:28

O acto contou coa participación de medio cento de estudantes. Foto: Servimav

Medio cento de estudantes de Filosofía tiveron este xoves a oportunidade de conversar cos ex parlamentarios galegos Xesús Veiga Buxán, Xosé Sánchez Bugallo e Ramón Santos Pérez acerca do cometido do Parlamento e da súa función como instrumento ao servizo da democracia.

Precisamente a promoción dos valores da democracia, concepto filosófico amplamente estudado no grao, é o obxectivo do programa no que se enmarca esta visita e que, organizado pola propia institución lexislativa, é a primeira vez que se desenvolve na USC.

Outras imaxes

De esquerda a dereita, Ramón Santos, Sánchez Bugallo, a decana Nieves Herrero e Xesús Veiga. Foto: Servimav