Filoloxía conmemora este mércores o Día Europeo das Linguas

Actualizada: 26-09-2018 13:25

Un equipo dinamizador impulsado por lectores e lectoras da Facultade de Filoloxía sumouse á conmemoración do Día Europeo das Linguas cunha actividade colaborativa entre o alumnado para dar conta das súas motivacións para aprender un idioma.

A través da canle de YouTube o estudantado interesado subiu os seus vídeo-selfie explicando a súa motivación para aprenderen idiomas como o galego, o castelán, o catalán, o inglés, o portugués, o francés, o italiano ou o alemán, linguas que, entre outras, é posible estudar na Facultade compostelá. A iniciativa presentouse este mércores en Filoloxía, centro que debido á diversidade lingüística e cultural dos graos ofertados acolle nas súas aulas unha porcentaxe moi significativa da mobilidade entre o profesorado e o estudantado da USC.