Premian a excelencia do alumnado da USC en destinos internacionais

Na cerimonia recoñeceuse tamén o esforzo de estudantes na promoción da USC nesas universidades

Actualizada: 12-11-2018 13:17

Os premiados posan coas autoridades académicas e familiares. Foto: Servimav-USC

O reitor da Universidade de Santiago, Antonio López, presidiu este luns en San Xerome o acto de entrega de diplomas da segunda edición dos premios á excelencia do alumnado da USC en destinos internacionais e de promoción da USC nesas universidades.

Os de excelencia, un para cada área de coñecemento, recaeron en Irene Gómez Ces, estudante de Historia da Arte que fixo a súa estadía en Florencia (Italia); Tomás Otero Casal, de Matemáticas, cunha mobilidade en Southampton (Inglaterra); a estudante de Medicina Estrela Caamaño Alonso, que estudou en París (Francia); Sonia Tarrío Frecha, do grao en Pedagoxía, cunha estadía en Bolonia; e o alumno do Mestrado en Enxeñaría Química e Bioprocesos Ángel Estévez Alonso, que estudou en Amsterdam (Holanda). Todos e todas son os que obtiveron a nota media máis alta dos créditos recollidos no  certificado de notas que figuren no seu expediente.

Na cerimonia, na que tamén participou o vicerreitor de Estudantes e Internacionalización, Víctor Arce, entregáronse tamén os recoñecementos á promoción da USC en destinos internacionais. Nesta ocasión foron para Laura Balboa Mejuto e Marcos Mario Miguens Martínez, con estadías en Bolonia e Porto, respectivamente.

Os sete coincidiron en resaltar a experiencia vital que supón estudar nun país estranxeiro, con idioma e cultura diferentes pero tamén con similitudes en moitos aspectos. O reitor, que á vista dos resultados académicos dos premiados incidiu na desmitificación da idea de que unha estadía de mobilidade é algo “lúdico”, aplaudiu que todos eles valorasen moi positivamente a organización académica da USC, a pesares de que en xeral non tiñan queixas das súas estadías. Moi ao contrario, mostrábanse moi satisfeitos de ter marchado fóra a estudar.

Outras imaxes

O acto desenvolveuse no Salón de Graos de San Xerome. Foto: Servimav-USC