A legalización da eutanasia, a debate nas Regueifas de Ciencia

Este xoves 29 na Facultade de Ciencias da Comunicación a partir das 20.00 horas

Actualizada: 28-11-2018 11:48

Cartel da próxima sesión dedicada é legalización da eutanasia

Debe ser legalizada a eutanasia? As posturas fronte esta pregunta definen o próximo debate que abordará o ciclo de Regueifas de ciencia, e desenvolver este xoves 29 a partir das 20.00 horas na Facultade de Ciencias da Comunicación.

Nesta ocasión, no debate defenderán a legalización da eutanasia a catedrática emérita de Filosofía Moral e Política da Universidade de Barcelona, Margarita Boladeras Cucurella, e Isabel Blanco Domínguez, directiva de Derecho a Morir Dignamente. En contra intervirán Francisco Javier Barón Duarte, da Unidade de Hospitalización do Servizo de Oncoloxía Medica do Hospital Universitario da Coruña, e Jacinto Bátiz Cantera, doutor en Medicina e Cirurxía e médico de familia.

Directo ou streaming
Regueifas de Ciencia é unha serie de debates en formato Oxford arredor de temas científicos controvertidos que se celebra por terceiro ano consecutivo.  Ao longo das dúas edicións anteriores tratáronse cuestións como a experimentación animal, a modificación xenética, a industria alimentaria, seguridade e privacidade dixital, ou ciencia e fe, entre outros.

Os debates de Regueifas de Ciencia poden ser seguidos en directo dende a sala (entrada libre ata completar aforo), por streaming (a través de http://tv.usc.es/directo2.html) ou visualizados despois a través da canle de YouTube. “Tratamos de facilitar que calquera persoa interesada poida ver os debates. Mesmo poden preguntar aos relatores dende a casa e ser respondidos” , comentan dende o equipo organizador.

Regueifas de Ciencia, formada por profesores, investigadores e profesionais da comunicación científica, está promovida pola USC e financiada pola FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología), pertencente ao Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades. Conta tamén coa colaboración de Leonor Parcero&Co. Nesta edición de 2018, Regueifas de Ciencia amplíase coa convocatoria de Regueifiñas, un certame de debate dirixido a centros de ensino secundario, bacharelato e ciclos medios de formación profesional.