A conexión entre moda e arte, nunha orixinal exposición no Colexio de Fonseca

A mostra inaugúrase este xoves ás 20.00 horas no Colexio de Fonseca

Actualizada: 12-12-2018 14:09

Un total de 25 deseñadoras e deseñadores mostran na exposición ‘Especulacións utópicas; interseccións entre moda e arte arredor do corpo’ a súa visión particular acerca dos puntos de conexión e mesmo contaminacións entre a moda e a arte.

Esta interesante proposta inaugurarase este xoves 13 ás 20.00 horas no Colexio de Fonseca nun acto no que participará a vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos da USC, Mar Lorenzo.

A exposición, comisariada por Lola Dopico é unha produción do Mestrado Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda (ESDEMGA) da Universidade de Vigo coa colaboración da USC que se manterá aberta ata o 31 de xaneiro de 2019 en horario de luns a sábado de 11.00 a 14.00 e de 17.00 a 20.30 horas.