Emotiva homenaxe de Matemáticas ao profesorado que se xubila este ano

Actualizada: 14-12-2018 14:15

Foto de grupo das persoas homenaxeadas con compañeiros e compañeiras do centro. Foto: Santi Alvite

A Facultade de Matemáticas acolleu este venres un emotivo acto de homenaxe aos seis compañeiros e compañeiras docentes que se xubilan o presente ano. En concreto, catro do Departamento de Matemáticas e dous do de Estatística, Análise matemática e Optimización.

Cada unha das persoas xubiladas recibiu un pequeno agasallo e foi recoñecida cunhas palabras de agradecemento por parte dun colega do centro. Así, Agustín Bonome Dopico contou cunha semblanza de Regina Castro Bolaño; Mª Carmen Carollo Limeres foi homenaxeada cunhas palabras por Carmen Cadarso; Xosé Masa Vázquez por Jesús Antonio Álvarez López; José Manuel Prada por Manuel Febrero; e José Luis Gomez Pardo e Nieves Rodríguez González por Manuel Ladra González.

No acto interviñeron tamén a decana da Facultade, Elena Vázquez Cendón, e os directores dos departamentos de Matemáticas e de Estatística, Enrique Macías e Pedro Faraldo, respectivamente.