Psicoloxía celebrou o seu patrón

Actualizada: 21-02-2019 15:08

A Facultade de Psicoloxía celebrau este xoves o día do seu patrón, Juan Huarte de San Juan, nun acto académico que presidiu o reitor Antonio López. No acto, a profesora da Universidade de Barcelona experta na materia Neus Roca Cortés, pronunciou a conferencia ‘Liberación e recuperación da violencia cara ás mulleres: retos actuais’.

No Día da Psicoloxía interviñeron tamén a decana da Facultade compostelá, Lourdes Mirón Redondo, e a do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, Rosa Álvarez Prada, así como a secretaria de Igualdade, Susana López Abella. Ademais, entregarase as insignias aos Premios Extraordinarios de Grao e Máster.

Outras imaxes