A estudante Andrea Muras Mora, finalista do concurso de monólogos científicos FameLab

Actualizada: 09-04-2019 12:10

Andrea Muras, na súa actuación esta fin de semana en Sevilla. Foto: Fecyt

A estudante de doutoramento da USC Andrea Muras Mora, do grupo AQUABIOTEC do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, foi seleccionada como finalista do concurso de monólogos científicos FameLab organizado pola FEYCIT, o British Council e Obra Social "la Caixa".

A semifinal tivo lugar esta fin de semana en Sevilla, e nela participou Andrea xunto con outros 11 participantes, seleccionados de entre máis de 70. O seu monólogo ‘Las bacterias de mi boca’ trata da comunicación bacteriana, a placa dental e as enfermidades orais, tema da súa tese de doutoramento, que tamén foi recoñecido en 2016 nos Premios á Transferencia de Tecnoloxía en Galicia da Real Academia Galega de Ciencias.

A final, con só oito participantes, terá lugar en Madrid o 14 de maio e o gañador ou gañadora representará a España na competición internacional que se celebrará en xuño durante o festival de ciencia de Cheltenham (Reino Unido).