O investigador Xabier García Martínez, premio de Investigación Matemática Vicent Caselles

Actualizada: 24-06-2019 14:12

Imaxe recente de Xabier García

O investigador do grupo en Matemáticas Xabier García Martínez, graduado pola USC e doutor en 2017, acaba de ser recoñecido cun dos Premios de Investigación Matemática Vicent Caselles. Estes galardóns recoñecen a “creatividade, orixinalidade e o logro” no campo das matemáticas durante os primeiros anos da profesión científica. Estes premios pretende tamén “distinguir a investigadores cuxo traballo de doutoramento sexa pioneiro e influínte na investigación internacional en matemáticas para servir de estímulo a profesionais que desenvolven o seu labor na investigación para favorecer a súa continuación”.

Xabier García Martínez ten realizado achegas relevantes no estudo de diversas estruturas alxebraicas e as súas propiedades categóricas e homolóxicas, especialmente a caracterización da variedade de álxebras de Lie usando unha propiedade puramente categórica. Tamén utilizou técnicas de álxebra computacional na clasificación das variedades homoxéneas conforme-Einstein en dimensión 4.

O xurado dos Premios de Investigación Matemática Vicent Caselles é nomeado pola Fundación BBVA e a Real Sociedad Matemática Española. Nesta edición estivo presidido por José Bonet Solves, editor xeral da Real Sociedad Matemática Española, e catedrático da Universidade Politécnica de Valencia; Joan Elías García, reitor da Universidade de Barcelona; Elena Fernández Aréizaga, da Facultade de Ciencias da Universidade de Cádiz; Eugenio Hernández, catedrático da Universidade Autónoma de Madrid; Henar Herrero Sanz, catedrática da Universidade de Castela A Mancha; e Manuel de León, Profesor do Instituto de Ciencias Matemáticas (CSIC).