O IV Ciclo Universitario da USC bota a andar no campus de Lugo coa presentación do curso 2019-20 na Facultade de Humanidades

O prazo matrícula neste programa de formación de persoas maiores de 50 anos permanecerá aberto do 9 ao 20 de setembro nos campus de Santiago e de Lugo

Actualizada: 03-09-2019 14:49

Fachada da Facultade de Humanidades do campus de Lugo

O IV Ciclo Universitario da USC, un programa formativo orientado á participación de maiores de 50 anos, bota a andar este xoves 5 de setembro, a partir das 17.00 horas, no salón de actos da Facultade de Humanidades do campus de Lugo, coa celebración dunha sesión informativa sobre a programación académica ofertada para o curso 2019-20, así como respecto dos prazos e lugares onde se pode formalizar a matrícula, cuxo prazo permanecerá aberto do 9 ao 20 de setembro nos campus de Santiago e Lugo.

A vicerreitora de Titulacións da USC, Victoria Otero Espinar, e a directora do IV Ciclo da USC, Esther Olveira Olveira, serán as encargadas de presentar ao público presente o calendario, a oferta académica e as novidades do novo curso, no marco dunha sesión na que tamén participará a coordinadora deste programa de formación sénior da USC na sede universitaria luguesa, a profesora Teresa Rodríguez López.

A sesión de presentación do curso 2019-20 do IV Ciclo da USC no campus de Lugo inclúe tamén un relatorio a cargo da profesora na EPS de Enxeñaría Rosa Romero, quen ofrecerá unha charla baixo o título ‘As plantas medicinais: Un recurso natural con futuro’.