Recepción de participantes no curso de restauración de zonas degradadas do proxecto Landcare na Escola Politécnica Superior

Actualizada: 01-04-2016 14:00

O vicerreitor de Desenvolvemento Científico e Tecnolóxico do campus de Lugo, Andrés Barreiro, e o profesor da USC Agustín Merino García, que coordina o proxecto europeo Landcare, recibirán o luns 4 de abril, ás 10.00 horas, na sala de xuntas da Escola Politécnica Superior do campus de Lugo, os alumnos e docentes internacionais que participan nun curso intensivo sobre de restauración de zonas degradadas programado ao abeiro do Landcare.

Este acto de acollida, no que se explicarán os cometidos que pretende o proxecto de innovación docente Landcare, servirá tamén de preludio da intensa actividade formativa que se desenvolverán durante 15 días as persoas participantes neste curso.